Prodajalec se zavezuje, da kupcu kadarkoli zagotovi naslednje informacije:
Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Cene ne vključujejo DDV. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene obračunavamo v skladu s cenikom podjetja ali v skladu s pisnimi dogovori med prodajnim oddelkom in kupcem. Kot pisni dogovor velja E-mail ali potrdilo po pošti. Vse cene vsebujejo 22 % DDV.
Pogodba oz. naročilo je poslano kupcu na e-poštni naslov, ki ga je kupec vpisal, izvod shranimo tudi pri družbi/podjetju. Po želji lahko naročilo še enkrat pošljemo kupcu.
Kupec lahko v primeru reklamacije v skladu z zakonskimi omejitvami zahteva zamenjavo blaga, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V roku 14 dni od prevzema naročenega blaga imate pravico odstopiti od pogodbe, brez navedbe razloga za svojo odločitev (43. člen ZVPOT). V tem roku nam po elektronski pošti info@venum-pc.si sporočite da odstopate od pogodbe. Po vaši najavi odstopa od pogodbe začne teči 30 dnevni rok, v katerem morate izdelek vrniti. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Paketu, ki ga vračate, obvezno priložite izpolnjen obrazec za vračilo izdelkov ter fotokopijo računa. Na obrazec poleg svojih podatkov vpišete tudi številko svojega tekočega računa, na katerega bomo, v roku 14 delovnih dni po prejemu vrnjenih izdelkov, nakazali kupnino, ali če je drugače dogovorjeno. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Odstop od pogodbe kupca, ki je pravna oseba, se presoja po določbah Obligacijskega zakonika. Pri vračilu, menjavi ali reklamaciji izdelkov ne pozabite priložiti obrazca in fotokopije računa. Reklamacije izdelkov, poškodovanih med prevozom, se upošteva v roku sedmih (7) dni od prevzema pošiljke. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. V primeru, da so na izdelku že ob prevzemu opazni znaki poškodb, lahko kupec pošiljko zavrne, od poštnega uslužbenca pa zahteva sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako bomo lahko kupcu kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.
Naš cilj je, da naši kupci nakupujejo varno, udobno in predvsem brez skrbi. Zavedamo se pomembnosti zadovoljnih kupcev, zato vam omogočamo, da v roku 14 dni izdelek vrnete ali zamenjate. Postopek zamenjave je preprost. Izdelek lahko zamenjate v roku 14 dni od prevzema. Izdelek, ki ga imate doma, zapakirajte in zaščitite originalno embalažo ter ga pošljite na naš naslov skupaj z obrazcem za vračilo izdelka. Paketu priložite fotokopijo računa in izpolnjen obrazec za vračilo izdelka. V kolikor na računu ni zapisanih vaših podatkov, nam priložite še obrazec z vašimi podatki in kateri drug izdelek želite. Naročen izdelek vam bomo poslali v najkrajšem možnem času. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:
Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite obrazec z opisom stvarne napake (Obrazec dobite tukaj) tako da bo postopek hitreje stekel. Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo. V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka pisno obvestimo, da je napaka sporna. V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. Če boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko po prevzemu izdelka pri nas nadaljevali na pooblaščenem servisu.
Pri naročilih, katerih vrednost je večja od 300,00 € je dostava za naše kupce brezplačna. Le ta velja samo za področje Slovenije. Za dostave na druga področja se lahko posvetujete z nami preko e-maila. V kolikor je znesek naročila manjši od 450,00€ znaša poštnina 3,50€ do max. 10,00€ odvisno od teže paketa. Izdelke vam pošljemo v kvalitetnih embalažah odpornimi proti poškodbam. Predvideni čas dobave je naveden pri vsakemu izdelku posebej. V povprečju je le ta od 1 do 3 dni od prejetja plačila. Cene, ki se pošiljajo kupcem predstavlja osnovno informacijo na osnovi katere se kupcu v skladu z njegovim povpraševanjem izdela predračun. Predračun pošljemo v skladu z željami kupca po elektronski pošti.
Kupec lahko blago reklamira tako, da ga prinese osebno v servis Venum PC ali pa ga pošlje na naš naslov. Poštnino pošiljanja v servis krije kupec, vračilo pa prodajalec. Vsi računalniki, ki se prodajajo pod Komisijsko prodajo imajo dvomesečno garancijo na komponente v primeru, da le te niso bile fizično uničene.
Garancijski roki za posamezne izdelke so zapisani v podrobnostih artikla, garancijskem listu ali na računu, ki ga prejmete ob nakupu. Pri prostovoljni garanciji ( servis, komisijska prodaja in prodaja rabljenih računalnikov) dajalec garancije Venum PC določa, da garancija učinkuje le na stranke prodajne pogodbe in ne tudi na tretje osebe, ki bi naknadno pridobile lastninsko pravico. Zakonski rok za popravilo oz. odpravo napake je 45 dni, od dneva, ko je servis Venum PC oz. pooblaščeni servis prejel zahtevo za uveljavljanje garancije. V primeru, če servis Venum PC oziroma pooblaščeni servis v zakonskem roku ne odpravi napake, je dolžan potrošniku brezplačno zamenjati izdelek z enakim novim izdelkom. V primeru, da artikla ni več na zalogi oziroma ni več dobavljiv in ga zato ni možno nadomestiti z enakim, se po medsebojnem dogovoru s stranko artikel zamenja za takega, ki cenovno in kvalitetno ustreza reklamiranemu. V primeru izgube računa, se prepis originalnega računa zaračuna 5 eur (administrativni stroški + poštnina). Pri neupravičenih reklamacijah, ko napaka v servisu ni ugotovljena, si pridružujemo zaračunati porabljen čas za testiranje in odkrivanje napake. Za kompatibilnost in ustrezno združljivost s starejšimi oziroma z ločeno kupljenimi komponentami ne moremo garantirati in te vrste težav se ne smatrajo kot razlog za uveljavljanje garancije. Za fizično uničene komponente garancija ne velja.
Spletna stran www.venum-pc.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Venum PC ne bo nikoli prodal ali delil vaših osebnih podatkov s tretjimi osebami ali drugim podjetjem. Vaše podatke uporabljamo le za nemoten potek naročil. Prav tako jih lahko uporabimo za prilagoditev delovanja spletne trgovine, kar bo povečalo učinkovitost ob brskanju in nakupovanju. Več na strani piškotki in zasebnost.
Dobavni roki navedeni pri posameznem artiklu so informativne narave in so odvisni od ažurnosti informacij dobaviteljev. Navedeni so v delovnih dnevih, vedno pa se trudimo naročeno blago odpremiti v najkrajšem času.
S prvim nakupom obiskovalec pridobi uporabniško ime ter geslo (se registrira) in se strinja s pogoji poslovanja. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Da sta bila registracija in naročilo za prvi nakup uspešna, vas obvestimo po elektronski pošti. Prav tako vas po e- pošti obveščamo o vseh nadaljnjih korakih, dokler naročila ne odpošljemo. Če geslo že imate, torej je prvi nakup že za vami, potem se prijavite in lahko pričnete z nakupovanjem.
Kupec lahko svoja mnenja, pritožbe, spore, komentarje in ugovore naslavlja na sedež podjetja Venum PC, servis odkup in prodaja računalnikov s.p., Kropa 3D, 4245 Kropa ali na elektronski naslov info@venum-pc.si . Morebitne pritožbe ponudnik rešuje v imenu dobrega poslovnega sodelovanja, zato bo kupcu v roku 8 dni od prejetja pisne pritožbe potrdil, da je prejel njegovo pritožbo ter ga obvestil o poteku postopka ter o predvidenem času obravnave. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru, da morebitnega nastalega spora uporabnik in ponudnik ne rešita sporazumno z metodo reševanja pritožb, je za medsebojne spore pristojno sodišče v Kranju.
Za morebitne napake na naši strani venum-pc.si se vam vnaprej opravičujemo in prosimo za razumevanje. Hvaležni bi bili, če nas na njih opozorite, da jih bomo lahko popravili.
Splošni pogoji servisa:
Slike so lahko simbolične in ne odražajo vedno dejanskega stanja.
Zadnjič posodobljeno: 25.01.2022